Eu pierd dorinţa de-a avea ce caut, tot căutând ceea ce doresc.

Mai nou imi caut un job.

Asa cum demult spuneam pe acest blog, vreau sa fac cariera dintr-un domeniu care nu este privit cu atata importanta la noi.

eu caut sa lucrez cu oameni profesionisti, care stiu business, manageri de top care cauta si promoveaza excelenta.

Si ma incapatanez intr-una sa fiu eu impotriva sistemului, sa fiu eu the best, sa fac totul cum se poate mai bine de fiecare data mai bine. Si cand ai ajuns la nivelul asta la 26 de ani si nu te vrea nimeni pentru ca esti supracalificat pentru domeniu ce mai faci?

Si cand la 26 de ani esti novice in alt domeniu ce faci ?

O iei de la 0 pe 2 lei sau astepti pe 0 lei pana gasesti omul si compania potrivita pentru care sa lucrezi ?

Sunt dezamagita de oamenii de resurse umane, sunt dezamagita de companiile din ziua de azi, sunt tot mai dezamagita in cautarea mea.

Dezamagita si falita – not a good combo…

Lasă un răspuns

